Mzdová účetní
Co vás čeká
Náplní práce je kompletní vedení agendy mzdové účetní výrobní společnosti do 300 zaměstnanců:
* kompletní zpracování mezd a vedení mzdové agendy v souladu s platnou legislativou
* roční zúčtování daní a zpracování evidenčních listů důchodového pojištění
* práce s docházkovým systémem (Anet) a mzdovým systémem (Target 2100)
* sledování změn legislativy v oblasti mzdové a personální a zapracování do interních postupů/hlášení
* plnění zákonných povinností se zdravotním a sociálním pojištěním vč. komunikace s institucemi státní správy (OSSZ, ÚP, ZP) odesílání povinných hlášení a reportů
* měsíční reporting/zasílání podkladů na finanční útvar
* kontrola správností údajů v personálním/mzdovém systému
* nové nástupy zaměstnanců a výstupy ukončených zaměstnanců (kontrola dokladů – ZL, potvrzení o zaměstnání atd.)
* správa soudních exekucí a insolvencí
* evidence pracovních úrazů a jejich odškodnění v součinnosti s technikem BOZP
* vyřizování požadavků zaměstnanců i třetích stran
* spolupráce s vedoucími zaměstnanci, vč. zpracování pravidelných i ad hoc reportů
Nabízíme
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
* úplné SŠ vzdělání s maturitou
* praxe na pozici mzdové účetní ve výrobní společnosti min. 3 roky
* velice dobrá znalost zákoníku práce
* zkušenost s komunikací s orgány státní správy a účastí na auditech a kontrolách
* znalost MS Office (pokročilá znalost Excelu)
* znalost anglického jazyka výhodou
* řidičský průkaz sk. B
* komunikační a organizační schopnosti
* pečlivost a schopnost pracovat pod tlakem
* spolehlivost, samostatnost, analytické schopnosti